Heb je vragen aan ons?
Laat je gegevens achter en wij nemen contact met jou op om je vragen te beantwoorden.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Selecteer een pakket naar keuze en plaats hem in je winkelmandje via de knop toevoegen. Bekijk je winkelwagentje en volg eenvoudig de verdere stappen, vul je gegevens in en betaal eenvoudig via iDeal. Je ontvangt vervolgens binnen enkele seconden een e-mail met jouw persoonlijke inloggegevens!
Kan ik op meerdere apparaten inloggen?
Je kunt met je inloggegevens op één apparaat tegelijk inloggen. Je kan dus niet tegelijk ingelogd zijn in de app en/of de webbrowser.
Is het abonnement maandelijks opzegbaar?
Ja, het abonnement is maandelijks opzegbaar. Als je opzegt zal jouw abonnement aan het eind van het jaar automatisch verlopen en sluiten. Let op! Je kunt hierna niet meer inloggen op jouw persoonlijke account.
Bestelling geplaatst, maar geen e-mail ontvangen?
Helaas wil het wel eens voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden. Controleer daarom je spambox, tref je daar ook geen e-mail van ons aan? Neem dan contact met ons op en wij helpen je zo snel mogelijk op weg.
Voor welke telefoons is de iCertified app beschikbaar?
De app is beschikbaar en te downloaden voor iOS en Android via de Apple Appstore en Google Playstore.
* iOS 11.0 of nieuwer
* Android 7 of nieuwer
Kan ik iCertified ook op maatwerk binnen mijn eigen organisatie of bedrijf toepassen?
Jazeker! Ons product is naar wens en behoefte van jouw organisatie of bedrijf in te richten. Neem vrijblijvend contact met ons op en wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden.